jag kan inte fatta själv hur långt det här inlägget blev

idag har jag varit på strålande humör. det hände tre roliga saker då jag var på stan idag. tyvärr (eller snarare som tur var)  var jag ensam vid just dessa tillfällen, annars hade jag skrattat högt, men nu tillät jag mig endast att småle för mig själv.

jo men då undrar ni säkert vad dessa tre saker var, och det ska jag berätta. här kommer det...

1.
jag går i shopping. det var massor med människor för danny var där. jag ställde mig såklart längst fram och skrek som en galning och "iiiih"ade och grät för att jag var så lycklig. nej nu skojade jag. jag stod inne på gina tricot och märkte att han hade sjungit klart, då börjar ju alla tjejer skrika osv.. och vet ni vad danny gör då? hahah.. jo han börjar posa, en massa roliga poser och jag märker hur otroligt oseriös han är.. kan knappt hålla mig och vänder mig bort för att inte börja garva åt alla knasiga fans som avgudar han och hans "i'm on the radio" låt. okej, misstolka mig rätt. jag tycker danny är snygg: JA! och jag gillar hans tokyo låt: ja. men jag tycker alla fans är otroligt överdrivna och kan coola ner några kilon (eller ton). sen tyckte jag det var rätt av danny att vara lite pajas. bra där danny.

2.
jag står inne på kicks och kollar på någonting kul (eller tråkigt, jag kommer ärligt talat inte ihåg). då märker jag två personer som står och testar parfymer. det är en mamma och hennes dotter. mamma har precis testat en parfym och ber dottern lukta. före jag skriver dialogen kan jag berätta att dottern hade en riktigt överdriven röst, typ luleåbo som försöker låta som en stockholmare.
dottern(uppspelt): åååh, jaaa, men det luktar ju precis som min blablabla (säger något namn på någon parfym)!
mamman(normal): jaha, men luktar den här godare eller luktar din godare?
dottern (besviken): men maaammaaaa, det är ju heeeelt olika dooofter juuuu..
mamma säger inget mer

haha.. ja vad ska jag säga? ni skulle varit där helt enkelt. först säger hon att den luktar precis som sin egen parfym, men tydligen är det heeelt olika dofter ändå.. jaja. mamman var söt iallafall.

3.
jag ska gå för att möta bella. då går jag förbi en mamma som håller i ett barn och en pappa som håller på att sätta på barnet sin mössa.
mamman: men nu satte du mössan fel väg!
pappan: ääh.. spela roll
mamman: om det är fel väg så är det det! och nu får du faktiskt ändra..!
pappan suckar och sen ändrar han på mössan

alltid lika roligt
tänk vad andra människor kan förgylla ens dag!
tack alla roliga

danny med en av sina höjdar poser! sedan var det även slängpussen,
och lite andra coola moves. tyckte jag fick till hans min väldigt likt oc
kså!
snyggt mmmhm grr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0