VIP anna

jag hoppar på bussen
busschaffören: vad kul att det är någon som åker buss iallafall.. höhö
jag: eeh? heh
sen kollar jag in i bussen och ser att det inte är endaste liten människa på bussen
så jag fick åka som en kung (drottning) om man säger så!

varför är jag inte förvånad?


för ett tag sen skrev jag några (42 för att vara exakt) sanningar om mig själv. jag tänkte publicera dom, men sen blev det ändå att jag bara sparade som utkast. det slog mig: vem bryr sig, egentligen? just nu känner jag mest hat mot min egen blogg. haha, icket bra. jag vet inte huur många blogginlägg som jag sparat som utkast. jag tråkar ut mig själv helt enkelt, och det kan ju inte vara något bra tecken? (men detta inlägget blev ju långt iallafall, jippi)

Kommentarer
Postat av: camy

Publicera dom för fan!;) hur intressant som helst!;)

2008-12-25 @ 00:03:38
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0