-

Jag hade lust att skriva ett sånt här djupt inlägg idag. Men jag har ingenting djupt att skriva om för tillfället! Så tyvärr :)

Istället ska jag berätta om en riktigt jävla äcklig sak. Det är nämnligen såhär, vi har KOLIBAKTERIER i vårt dricksvatten! Så hela bensbyns vatten har dom där bakterierna och vi kan inte dricka vattnet. Utan vi måste koka vattnet i minst 5 minuter för att bakterierna ska dö, och sen kan vi dricka vattnet. Det är äckligt som fan men dom försöker fixa det i alla fall! Jag kommer då inte dricka något vatten på länge, inte ens det kokta! usch:/
Nu kommer jag till det roliga, eller iaf lustiga..
Dom tror att kolibakterierna har kommit från en död ekorre som varit i vattnet? HM, jag vet inte riktigt om jag tror på det, men jag har iallafall hört att det var så.
Det jag ville komma fram till är att livet är ganska konstigt ibland, och sen skulle det vara skönt om alla önskade mig lycka till med vattnet och hoppas på att jag inte blir förgiftat. HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Linn led 1b

hahahahah! ajajja vad illa det e o bor i buschen;) hahaah nämen hoppas det löser sig sötnos:)

2008-02-21 @ 19:05:21
Postat av: butt,

alltså, det skulle inte förvåna mig om "ekorren" var en av linneas terrorist-katter (:

2008-02-26 @ 22:27:20
Postat av: HannaF

Lycka till med vattnet och hoppas att du dör av uttorkning!!! Moahahahahahahahha!!!

2008-02-27 @ 18:52:34
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se
Postat av: Bella

det stavas Coli , anna ;)

2008-02-28 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0