everything's not lost

Jag kom och tänka på att det är skottår i år. Tänk om jag var född den 29 Februari? Då skulle jag inte ha fått fira min födelsedag så många gånger. Så ta och tänk på det alla ni som klagar på att ni är unga för att ni fyller år sent på året. Ni kunde ha varit född den 29 februari 1991 och bara varit 4 riktiga år nu. haha!

Det är förresten bara en månad minus en dag tills jag fyller år! WOHO. Så alltså är det bara 1 år och en månad minus en dag tills jag fyller 18!! Nedräkningen kan börja! ;D

Idag fick vi tillbaka engelska provet. Jag är riktigt nöjd! Det kändes skönt att få bra betyg, för jag suger på engelska :)
Jag hade sovmorgon imorse också, men jag glömde bort det. Jag kom till skolan åtta fast jag började tio. Men när jag glömmer bort sånna saker så skyller jag bara på mig själv! :p Riktigt klantigt.  

Imorgon har vi ännu ett nationellt prov i matte A. Jag känner mig lugn och så, tror det kommer gå bra.
Sen har vi bara idrott efter nationella, och om jag inte tänker fel så slutar vi efter det? :D

Dagarna flyter på och snart är det lördag igen!

PUSS OCH HEJ ♥
/anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0