Glad alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag! Liiiite överskattat är det faktiskt, tkr egentligen att alla alltid ska visa kärlek till varandra. Men jag klagar då verkligen inte. Jag har varit på toppen humör idag, och dagen har varit super! 

Och ärligt talat så har jag inte tränat speciellt mycket... som jag sa att jag skulle göra. FAN.
Om jag inte börjar träna kommer jag väl se ut som dom i du är vad du äter, men då måste jag faktiskt äta typ 100 pizzor i veckan, och det gör ju inte jag! Jag och vickan bestämde iaf att vi ska börja springa i april, men då springer vi bara varannan vecka, sen i maj börjar vi springa varje vecka och när vi får sommarlov 2 ggr i veckan. ojojoj, hur ska jag palla! jaja, jag känner mig taggad faktiskt, och idag körde jag ett aerobics pass på gympan som var kuuul (och jobbigt.. jag har fortfarande ont i ryggen efter att vi körde plankan, hehe)

Men det var allt för mig,
Jag är helt trött i min lilla hjärna nu, så jag ska hoppa i säng. Adjökens och massor med kärlek till alla, PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0