if it aint broken, don't try to fix it

tjaaaaaaaaaaaaa
I brist på annat och göra så skriver jag väl blogg, jag känner mig sjukt uttråkad.
Min hårddisk funkar inte, så jag har bara en låt som jag sitter och nöter på datorn! INTE SÅ KUL, men hårddisken börjar säkert funka snart igen.

Idag hade vi nationella i matte A. Det kändes faktiskt helt okej! Hoppashoppashoppas att det gick bra.
Sen hade vi data, och då började vi jobba med projektet. Vi ska jobba om droger åsånt, hoppas det blir lite bra iaf.
Efter det orkade jag inte vara kvar på skolan, så jag åkte hem med 11 bussen. Egentligen hade vi NK 13.50, men hallå? Orkade inte vänta 3 timmar för att ha en timmes lektion och göra saker som jag lika gärna kunde ha gjort hemma. Så jag är nöjd över mitt beslut att gå hem!

När jag har varit hemma har jag faktiskt skrivit lite till på systematikgrejjset till NK (nöjd) och jag har också skrivit klart labbrapporten. (ännu mer nöjd) En tyngd har släppt från mina axlar!

Jag borde gå ut och gå, men jag känner att min nacke är liite för trött :) (ännu en av mina fina bortförklaringar)

PUSS OCH HEJ ♥
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0