livet är för härligt.

TJAAAAA

Igår hände inte så mycket. Det enda som är nämnvärt var att vi hade hjärt & lung räddning. Dockan vi skulle träna på såg ut som voldemort i Harry Potter fast med en näsa.. Mer än så behöver jag väl inte säga? Fast trots det så var det ganska roligt! Jag blev typ varm av att pumpa på den där dockans mage också :p Men när jag skulle göra mun mot mun metoden så gick det inte. Min dumma docka var typ trasig säger vi :o

Idag då?
Jo, mysig dag. Fredagar är alltid så bra! Slutade 13.10 och då gick jag, Hanna & Sandra och fikade på Roaster. Grymt mysigt! Efter nån timme kom Linn dit och jag gick med Hanna & Linn på stan en sväng. Sen lät jag dom vara ifred och tog bussen hem :) Sen har jag varit en snabbis i stallet. Ikväll blir det chill i byn. Fredagar är underbara!

Vid matbordet satt jag och min familj och pratade om konst. Alltså tavlor och sånt. För dom som är intresserade så kom vi fram till att man nästan bara kan bli en riktigt riktigt känd konstnär om man typ målar som en apa. Det är ganska sjukt egentligen, men sån är världen, och världen är inte riktigt klok ibland :)

Det var allt för mig idag, sist måste jag bara passa på och skriva en liten rad till hanna.
Låten du visade mig är underbar! Jag är kär. haha! TACK :) Damien Rice - 9 crimes <3


Hejdå alla glada människor & mini-människor! :D
image29

Kommentarer
Postat av: HannaF

hahahahah :D bilden är så jävla ful!! ;:D men varsågod för låten, jag är också kär i den!

2008-02-09 @ 17:49:03
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0