nr 1, det är jag det.

Jag måste börja träna!!
Jag vet att vissa tkr det är låter som en skämt att  JAG ska träna (okej, mest Vickan och Anton) men nu börjar det gå för långt. Senaste gången jag sprang var typ före jul någongång? och jag tränar bara på idrotten. Ibland kan jag väl gå ut på någon promenad, men det är inte ofta. Ärligt talat, hur mycket ger en promenad egentligen? Inte nog mycket i alla fall. Eller jo, det kanske ger lite för mig bara för att jag är så otränad men äh det räknas inte. Det har börjat märkas hur dålig kondition jag har. Idag blev jag helt flåsig efter jag gick upp för min backe. haha! Men det kanske berodde på min täppta näsa, jag får hoppas det:) Jag får även hoppas på att jag inte blir lika otränad som stina så jag inte orkar skriva mitt namn på tavlan utan att bli andfådd ;) hehe nej.. Men nu tänkte jag skriva lite olika av mina undanflykter varför jag inte tränar. Här kommer dom:

- Jag är förkyld. (och man skaaa faktiskt inte träna då)
- Det är för dåligt väder (för slaskigt, kallt, blåsigt, snöigt, halt eller oplogat på vägarna)
- Jag är trött
- Jag har inget gymkort, så då är det inge roligt.
- Jag har för mycket läxor (trots att vi knappt har några läxor ibland)

Jag läste i en tidning att man faktiskt inte kan skylla på att man inte har tid. För när man tränar och är vältränad så blir man piggare och får ännu mer gjort än om man inte hade tränat. Det stämmer nog faktiskt.. JAg måste börja tänka på det!

Sen är det alltid så att när jag verkligen vill träna så går det inte.. Eller så är det väl bara så att jag intalar mig själv att det inte går, bara för att det är jobbigt. Men känslan efteråt är så sjukt härlig, det finns typ ingenting bättre. Så jag måste börja träna snaaartast. Mamma kom med förslaget att vi ska börja simma tsm, men jag vet inte? simning är inte riktigt min grej. Jaja, till Maj ska jag och vickan börja springa en gång i veckan och sen när vi får sommarlov ska vi springa 2 ggr i veckan. Vi får väl hoppas att vi håller det. :)

Idag har jag  ätit en semla & lite(okej, mycket) choklad. Sen ska jag äta en semla ikväll också :o
HJÄLP!

Jag ska gå ut och gå ikväll i alla fall, även fast jag sa att det inte gav nånting. hehe
Men önska mig lycka till :s

Kommentarer
Postat av: HannaF

Lycka till med gången Anna! Det blir nog bra det där ska du se. Du behöver ju inte träna så mycket :) Tack för kommentaren jag fick!

2008-02-05 @ 20:22:28
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se
Postat av: Elli

Lycka till ;) HAHA

2008-02-05 @ 23:18:39
Postat av: Bella

hahahah så likt anna;) hur går det med träningen?;D jag ska önska dig lycka till och en god start på din träning :P

2008-02-09 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0