TJOHO

Just för tillfället är jag lite efter med bloggandet. Så jag ska dra lite snabbt vad som har hänt på onsdag och torsdag.
 Vi var iallafall i Martins stuga. Vi bastade, chillade osv osv. RIktigt trevligt! :) När vi åkte ut dit så hände en rätt rolig grejj. Killarna kör ju ganska fort, haha så då körde Martin en skoter med en pulka bakom, som vickan och Linnea satt i. JAg och Erik körde bakom dom och såg hur Martins skoter började svänga och ha sig, och sen helt plötsligt så välte pulkan! HAHA så där låg vickan och linnea. Med huvudet i backen och fötterna i luften. Vilken syn ;) Ångrar att jag inte tog kort, för det såg jävligt kul ut.. haha!

Nej nu ska jag dra iväg till Sandra.
Ha en trevlig kväll :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0