12 januari 2008

Vaknade klockan tio idag och blev otroligt glad, för då kunde jag sova vidare. Så, jag somnade om och vaknade igen klockan elva, MEN då var jag trött igen. haha! ganska likt..

Jag pallrade mig i alla fall upp kvart över och gick senare ut o gick med linnea som red. Gick på isen och det var väldigt läskigt i början men sen förstod man att isen skulle hålla. Så då gick det bra ;p

Ikväll vet jag inte vad som händer. Det blir väl att se någon film åde. Den här helgen blir nog den lugnaste på länge. Förra helgen var den värsta på grymt länge,  så det blir skönt att få en lugn helg nu. Det behövs. :)

Jag har även läst ut Harry Potter i veckan! Den måste ni läsa, lätt den bästa av alla böckerna (fast jag har inte läst alla men.. :p )

ha ett bra liv! / anna


du var bäst.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0