borta bra, men hemma bäst

Kom just hem från mormor, har varit där sen i onsdags. Jag har slappat som fan då jag har varit där, gått o handlat lite, läst harry potter (jävlar vad bra den har börjat bli, och jag har väl börjat bli en nörd) , badat badkar & sett a walk to remember. Det var riktigt skönt, men om jag ska vara ärlig var det ännu skönare att komma hem. Dagarna känns otroligt långa då man är där, men det är kanske bara ett plus, vad vet jag.

 Nu sitter jag mest o funderar på vad jag ska göra idag & lyssnar på hög musik.

Jag kom precis på en anledning varför jag kanske har så otur med allt. Det är för att jag nästan aldrig skickar vidare sånna här kedjebrev, "om du inte skickar detta till 10 personer kommer du ha otur i kärlek" osv. haha hoppas gud eller vem det är förstår att det är väldigt jobbigt att skicka vidare såna o att han ger mig lite tur iallafall! hehe

ne nu ska jag sluta svamla o gå o göra något vettigt. eller kanske sitta kvar här o hänga vid datorn. jag får väl se vad som lockar mest.

hejdå.

sum 41- with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0