DAGENS

DAGENS HUMÖR: Glatt och lyckligt
DAGENS BORDE: plugga
DAGENS FRISYR: uppstoppat, utsläppt, uppstoppat
DAGENS KLÄDSEL: mysigt för det mesta
DAGENS PLANER: hm vet ej. dagen är ju snart slut.
DAGENS VILL HA: ingenting jag kan få för tillfället
DAGENS LÄNGTAN: sommmmmmmar
DAGENS FUNDERING: När kommer jag somna ikväll? haha
DAGENS BEROENDE: knacka 10.10, 11.11 osv. (nog för att det alltid är mitt beroende)
DAGENS TRÅKIGASTE: svenska läxan ..
DAGENS PERSONER: Några utvalda från klassen
DAGENS ROLIGA: Ericas fall på idrotten , hehe
DAGENS LÅT: har knappt lyssnat på musik idag, men jason mraz-beauty in ugly har jag väl nött lite halvt.

snart  får jag väl knacka för 22.22 också, kommer ni också knacka? dagens fråga speciellt till er!

Kommentarer
Postat av: HannaF

Fan vad du alltid är glad nuförtiden! Nej, jag knackar aldrig! :)

2008-01-31 @ 23:26:31
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0