kris

Skrev just en liten bit av min berättelse till svenskan och lpl:n. Äntligen har jag kommit igång med den! Vi ska skriva en berättelse om en person som går igenom en kris (antingen verklig eller påhittad). Jag tycker faktiskt det ska bli helt okej att skriva den. Jag har i alla fall en idé på hur den ska vara, så det känns skönt.

Nu ska jag nog gå ut på en promenad & sen blir det att plugga engelska verb. :p

Klockan 21.00 är det "I huvudet på gynning", det är ett måste! Ni måste se det,  förra veckans avsnitt var sjukt kul. Jag skrattar då jag tänker på det också :p haha ojoj

ha en lyckad kväll nu alltihop.



image3


Kommentarer
Postat av: HannaF

HAHA söta ni var på bilden du & Sandra. Ska också se Gynning. Började ni skriva den där berättelsen på svenskan, för i så fall ligger jag efter ;S bajs!
Puss & kul att du har börja skriva blogg ;D

2008-01-22 @ 20:15:52
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0