mitt stora problem är att mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem

Skolan idag.
Sen tvingade Hanna mig att gå på stan med henne, så jag var så illa tvungen att följa med. Jag vet fortfarande inte vad Hanna kan ta sig till om hon blir sur, så det är nog bäst att lyda henne. Nej, nu var jag inte riktigt ärlig. Hanna är en snäll person, det var riktigt trevligt på stan & jag ville faktiskt följa henne! hihi

Efter skolan gick jag och la mig och sov. Sjukt skönt! Så nu är jag sådär härligt trött och nyvaken och sitter här vid datorn och degar.

Imorrn är det sovmorron till 09.00, men inte för mig såklart. Jag har aldrig sovmorgon pga mina skitbussar. Vi ska lyssna på nå grejjs om droger osv hela dagen, vet inte riktigt vad det är för någonting ännu. Men jag tror (och hoppas) på att det blir lugnt och skönt i alla fall.

Ikväll är det braaaaa program på vår lilla tv.
Klockan 20.00 börjar gossipgirl (och egentligen andra avenyn också, men jag väljer nog gossip)
klockan 21.00 måste jag välja mellan i huvudet på gynning och filmen 50 first dates. Det är fortfarande en ouppklarad fråga, men jag tror nog att det blir i huvudet på gynning, eftersom jag redan sett filmen ett x antal ggr:)

Typiskt att alla bra program ska vara på en och samma dag. Men sånt är livet. :p

HEJDÅ :)

oj btw, har glömt att säga att sven var i bensbyn i lördags och han var sjukt rädd för katter :o hahah! hejdå igen :)
image19

Kommentarer
Postat av: sofia

ÅHH sickan vackra brudar vi här där på bilden :)

2008-02-09 @ 21:25:50
URL: http://sofialaa.blogg.se
Postat av: Bella

hur fan orkade jag vara så vältränad i 8an....

2009-03-10 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0