underbart glad

..här kommer 4 grejjer som jag uppskattar lite extra:

+ När jag hittar en låt som stämmer perfekt in på humöret jag är på den dagen, och som jag kan gå & lyssna på hela dagen.

+ När jag är sjukt sugen på en maträtt och så kommer jag hem från skolan och upptäcker att mamma har lagat precis den maten

+ När jag vaknar ca 03.00 på en varsdagsnatt och märker att jag kan sova fyra timmar till

+ och tillsist, när jag själv är så glad att jag inte vet vad jag ska ta mig till

Idag är en sån dag då jag är otroligt glad! så jag kan inte komma på så mycket negativit som finns i mitt liv just nu som skulle kunna göra mig på dåligt humör! JIPPI :D


Det enda är väl det här:

- När jag råkar spilla ut heeela topz paketet över heeela handfatet (alla som har gjort det vet hur jobbigt det är att plocka upp alla dessa topzar sen..)


Det har varit en perfekt dag idag, så nu ska jag gå & lägga mig och hoppas på att natten blir lika bra utan några hemska mardrömmar :)

Puss&kram&sovgott

image13

Kommentarer
Postat av: sofia

haha :D vad söt du är anna !

2008-01-27 @ 21:11:30
URL: http://sofialaa.blogg.se
Postat av: HannaF

du är för söt! :)

2008-01-28 @ 07:26:42
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0