would you like that?

Imorse var jag obeskrivligt trött. Snoozade några gånger, men sen fick jag pallra mig upp. Kände mig på riktigt deppigt humör, men går det att vara deppig nu för tiden? nej!

I bussen var alla glada och bussen blev sen till skolan (så jag blev glad, det är alltid skönt när bussen är sen. Fråga mig inte varför, för egentligen får man ju bara stressa, men ja..) Sen är ju klassen så otroligt härligt, så det går inte att vara deppig även fast jag skulle ha velat det ibland. :p

Jag blev glad igen när jag kom till matsalen och märkte att det var goood potatis, men blev deppig igen när jag märkte att den tog slut typ två personer framför mig, så det fanns inget kvar till mig. Korven var också otroligt äcklig för dom som vill veta.

Sen hade vi NK och det var inte det minsta lilla kul, men sen fick vi sluta tidigare för vi slapp svenskan. Blev på direkten mycket gladare! Gick runt på stan, men hittade som vanligt ingenting vilket ledde till att jag blev deppig igen. Satt och klagade på livet för vickan & Linnea i bussen, sen kom jag hem och var tjurig på allt för att jag var så hungrig eftersom maten smakade skit på skolan.

Men då sa pappa att jag kunde göra maten direkt. Otroligt nice! Så jag åt middag klockan 15.00 och var mätt o nöjd resten av kvällen.

Egentligen skulle jag skriva en berättelse till LPL:n och svenskan, men det får bli imorrn för jag hann inte idag.
och egentligen skulle jag ha jobbat matte, men det är inte så lätt när jag inte fattar nåt för tillfället. jaja, biggan får hjälpa mig imorrn. woho

Nu måste jag bara klargöra för alla er, att min dag har varit riktigt bra ändå. Även fast det inte låter som det :) 
HEJDÅ! :D

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0