hipp hurra


alfapet började vår kväll med. jag vann!
kortspel blev det sen. jag vann där också! linnea & vickan skyllde på att jag fuskade, men så var inte fallet.
linnea hällde vatten i mitt ansikte. hon är nästan lika dålig förlorare som mig(fy vad hon ska få igen)
efteråt blev det bumbibjörnarna. en fråga jag kom på då var, hur många avsnitt av bumbibjörnarna finns det? för jag kommmer ihåg alla tre avsnitt vi såg idag, så.. antingen har man nött det då man var liten, eller också finns det ganska få avsnitt? jag tror nog på det första alternativet, men kom gärna med förslag! höh

nu ska jag... ja jag vet inte vad jag ska göra. men jag slutar skriva nu iallafall
ha ett bra liv, puss ;>



Kommentarer
Postat av: linnea

det finns 65 avsnitt ;P

2008-07-14 @ 01:11:09
Postat av: HannaF

hahahahaha 65 avsnitt!! ;O jag lovar du kan alla utantill anna! bumibear lover<3

2008-07-14 @ 09:40:38
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0