jag hånglade med ett cp

bella (läser på en flaska): desivon innehåller klorhexidindigluktonat, här står det att det går även att blanda i drinkar!
vickan (glad & fullt allvarlig): NE?! seriöst?

det är inte lätt ibland

(och eftersom min lilla bella sååå gärna ville, så kan jag berätta för alla att desivon är ett medel som man tvättar sår med, om nu inte alla smarta förstod det redan!)



två jobbdagar = jobbat in pdol biljetten (Y)

imorgon bär det av till piteå
ska bo hos linneas 24 årige kusin. han bor i en etta i öjebyn. linnea har typ.. aldrig träffat honom? eh ja det kommer att bli spännande :)
vi ska ta med oss 2 cyklar, varandra, ett jäkligt glatt humör och lite hemlisar
på fredag kommer vickan och bella och sen är det bara att leva loppan!

måste packa imorgon, så det är bäst att sova nu så jag orkar
ha det bäst i hela världen och universum, he


(jo, bella fick välja rubik........hon är väl för fyndig den där tjejen)


Kommentarer
Postat av: HannaF

måste erkänna att det var fyndigt för det kändes som att man ville läsa inlägget då liksom. att hångla med ett cp gör man ju inte varje dag, eller? ;)

2008-07-24 @ 09:04:41
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Bella

jag vet jag är ett geni:D

2008-07-24 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0