brännstad

igår hände en massa eh, roliga saker
kvällen började på björx,
vi (jag, linnea, vickan & jenny) tog cyklarna till örnäset & ryss tivolit
jag och linnea åkte batman, kuul som fan!
men sen berättade andré att ryssarna varit fulla då de satte upp alla karuseller, inte lika kul!
efter det skyndade vi oss och cyklade till lillan, såg sofia & gänget när dom sjöng! lika grymma som alltid!
efter det blev det max och sen for vi tillbaka till lillan igen och såg axels band. dom rockade också ;)
sen var det bara att cykla till kronan, mötte upp några och satt och "grillade" med dom.
det enda jag kan säga om det är stackars emil :)
kvällen var iallafall riktigt händelserik & jag hoppas att sommaren fortsätter likadant :)
peace out homies



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0