du är snygg & du vet om det

idag har varit en sån här perfekt dag med tanke på allt

det har regnat - jag har jobbat
jävligt najs, kmr nog bli drygare att jobba om det är strålande sol någon dag men sånt får man ta
jag var lite trött efter jobbet - mina kusiner + moster kom och livade upp stämningen
äntligen säger jag bara! alltid lika underbart & kul att träffas
jag var trött i benen - fick fara ut och åka med bilen & jeppe (=jag fick vila benen)
högmusik, trevligt sällskap, och nya tuggummin. mer behöver inte sägas


midsummer (hoho)

bella: lea, varför är du så röd runt munnen?
lea: fråga inte mig, fråga joel, han vet varför

hejdå kåmpisar /A















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0