nu klämmer vi ljungberg ;)

fotbollskväll igår med linnea, jenny, tobbe, barnen & lillbjörn (oskar)
riktigt lyckad kväll, som knappast kunde bli bättre (förrutom om vickan hade kommit förstås)
roligt folk och en riktig expert till kommentator (linnea alltså)

den riktiga kommentatorn: grekland rullar runt (alltså passar bollen)
linnea: ..... på marken

linnea när sverige var lite dåliga: men vad är det för kycklingar?!
barnen: ja, dom är ju gula iallafall
linnea: ja, typ kycklingar med blåa kalsonger..

haha, jaja! vi lyckades iallafall heja fram dom till seger med 2-0 mot grekerna ;) jag lyckades även slå i mitt ben så det gör ont, när jag blev rädd då alla skrek då det blev mål. och oskar lyckades hoppa in i lampan.
mer än så behövs inte sägas :) (jo förresten, jag & linnea vann över barnen & oskar i biljard ;))

ne nu blir det fotobllsskolan och teater för fulla muggar, sen ska vi in och gå på parad med små knattarna :)
hejdå snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0