en stereo & ett par slitna adidas skor

Nu ska jag berätta en tragisk sak.
Igår när jag gick hem från erik på kvällen så mötte jag inte en enda bil på vägen! Inte en enda, på hela tiden jag gick. Och vägen kallas ändå för "storvägen" så lite bilar borde det väl köra där? Men icke. KUL :)

Nu ska jag också berätta en rolig sak när jag ändå håller på.
Jag spelade guitar hero hos joel igår också, och jag märkte att jag har blivit jävligt bra ;o Jag är stolt som fan, snart kan jag kanske börja köra på medium! :)))) wow!

IDAG HAR DET VARIT UNDERBART VÄDER. JAG HAR VARIT GLAD HELA DAGEN!
jag har också fått fräknar, hahah, åhnej!

Nu är klockan över tolv, spöktimmen har börjat. Jag är inte det minsta trött, och har lust och göra något kul. Typ busplinga, det är den roligaste sysselsättningen här ute (y) Jag vet en som skulle ha busplingat med mig, men eftersom klockan är mycket så hör jag inte av mig till den personen, för jag är så snäll :)

tjarrå /A   
image64









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0