HEy

Idag har jag gjort många saker som har imponerat på mig själv.
Jag har varit ute och sprungit, jag har lagat (jävligt god) mat, jag har fått mvg i matte (!!), jag har ringt ett samtal till en person även fast jag tyckte det var riktigt läskigt före jag ringde och jag har även... nej, jag har inte gjort min läxa ännu, men jag ska. Jag är ändå riktigt nöjd med min dag. Ikväll är det grey's anatomy, som för övrigt verkar vara väldigt spännande! Jag tror att jag har växt som person idag, eller möjligtvis krympt lite pga att jag var ute och sprang? haha nej det var en ens kul. HEyDÅ! ;D

image46


Kommentarer
Postat av: MODO

GULLLLLLEEEEEET :DDD

2008-03-12 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0