If I was a flower growing wild and free, all I'd want is you to be my sweet honey bee

HEJ HOPP.
Igår intervjuade vi Kjell, som har varit beroende av droger, till vårt projektarbete. Först var jag nervös, men när vi träffade han blev jag lugn. Jag vet inte vad det var, men han var cool & sa en massa bra saker. Jag diggar han!

Efter det for jag till tandis,  men det blev en besvikelse. Tandläkaren kollade inte ens om jag hade något hål (?) utan hon stoppade bara något bakteriedödadande medel, flour och använde tandtråd. Kändes ganska onödigt, men rätt lyxigt. Kände mig som en diva som kom till en salong och fick tandsingarna fixade. Men det kändes skönt! 

Igår kväll åkte vi även skridskor. Det var ganska kul, men mest var det bara en plåga. Fötterna torterades och det var kallt överallt. Det var också jävligt jobbigt. Efter det for vi till Linnea och sen for jag hem och tog en varm och lång dusch. Det var välbehövligt!

Idag har varit en sån där skön dag, och jag kommer inte orka göra någonting på hela dagen. Det känns gudomligt skönt. Livet leker, hejdå :)
image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0