If you were the floor, I'd wanna be the rug

Det finns ju inget värre än när allting man har skrivit försvinner, jag blir snart tokig. Men det finns inte så mycket annat att göra än att börja om från början igen.. :p


I lördags var vi hos bella, gjorde tacos & pratade. Jag fick också min födelsedagspresent. Världens finaste ring och lite annat kul. Kvällen var riktigt lyckad och sällskapet var perfekt <3 

Igår vaknade jag upp hos Bella och knatade hem där vid 11 tiden. Gjorde mig iordning & sen drog vi iväg till Boden. Det var jättejättejätte roligt att träffa alla mostrar och kusiner osv :) 

Idag har jag ridit i det underbara vädret! Vickan drog också med mig på en joggingrunda. Det var förjävla jobbigt, men som alltid väldigt skönt efteråt! Ikväll ska jag, vickan, bella & linnea också fara ut till linneas stuga och mysa. 

Det var en snabb sammanfattning av påskhelgen, som har varit riktigt lyckad! 
Jag känner på mig att resten av lovet kommer bli precis lika bra, om inte bättre! :D
Ha det bäst, puss! ♥


image62

Kommentarer
Postat av: sofia

Du är en sötnos ju !:P

2008-03-24 @ 22:48:34
URL: http://sofialaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0