Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 
22 ;o

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? 
Hm, har inte varit med så många idag. Men då säger jag mamma.

3. Hur lång är du? 
170,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 
Tjenare kungen!

5. Vem ringde du senast? 
Linnea, men hon svarade inte. Så den senaste jag pratade i tele med var Bella :)

6. Vem ringde dig senast? 
Linnea

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 
Mums :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
Ringer helst till de allra närmsta, sms till alla andra. Beror också på hur brådis det är ;)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 
Gifta :)

10. När såg du senast din mamma? 
Typ 5 minuter sen =)

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön/blå/grå. Själv föredrar jag att säga gröna :)

12. När vaknade du i dag? 
Hm, 12 tror jag det var..

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj, jag vet verkligen inte!

14. Vilken är din favoritplats? 
Beror helt på humöret. Men utomlands är väl aldrig fel?

15. Vilken plats föredrar du minst? 
Ingen aning, med rätt sällskap är ingen plats fel. haha!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 
Förhoppningsvis borta från bensbyn ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Monstret under sängen & i garderoben. Och rånare som skulle hoppa in genom fönstret :s

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? 

Något kul Linnea sa tror jag ;p

19. Hur stor är din säng? 
90 cm i vanliga fall, men just nu sover jag på en tältsäng åden är väl typ.. 30 cm? :s Liten iaf.

20. Har du stationär eller bärbar dator? 
Stationär, gammal & grå :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? 
Oftast med :p

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två styckna :)

23. Hur många landskap har du bott i?
1, Norrbotten!

24. Vilka städer har du bott i? 
Endast i Luleå :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
BARFOTA <3 (det förutsätter ju att det är sommar, dock..:p)

26. Är du social?
Mjorå, jag hoppas det iallafall! :D

27. Vilken är din favoritglass? 
Magnum eller Twister, eller... alla är typ goda kom jag på!

28. Vilken är din favoritefterrätt? 
Vet inte riktigt. Ananaspaj, kladdkaka, eller vit chokladmousse :))

29. Tycker du om kinamat? 
Ja, love it!

30. Tycker du om kaffe? 
Nepp, men det luktar gott. Alltid något? :)

31. Vad dricker du till frukost? 
Juice eller O'boy! Ibland mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, jag rör på mig konstant då jag sover! :s

33. Kan du spela poker? 
Nja, inte med sånna här spelbrickor o skit :o

34. Tycker du om att mysa/kela? 
Ja, vem gör inte? :)

35. Är du en beroendemänniska? 
Nej det tkr jag inte. Eller jag vet inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 
Joooo, Erik & lilla Linn :)

37. Vill du ha barn? 
Jo, någongång säkert.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Jag kan lite engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jo, om ambulans-helikopter räknas?

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda är helt underbara =)

41. Vad spenderar du helst pengar på? 
Kläder, eller nöjen!

42. Äger du dyrbara smycken? 
Jo, det gör jag nog.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Grey's anatomy, oth, deperate housewives, prison break osv.. Jag kan inte bestämma mig!

44. Kan du rulla med tungan? 
NEJ :( men det är en onödig sak att kunna ;)

45. Vem är den roligaste människan du känner? 
Kanske stinis? :)

46. Sover du med gosedjur? 
Nej :p

47. Vad har du för ringsignal? 
Lifehouse - hanging by a moment <3

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? 
Jo, i förrådet! :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? 
Mitt röda lipbalsam från the body shop <3

50. Flirtar du mycket?
Njae, eller jag vet inte :o

51. Kan du byta olja på bilen?
hah, neppp.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? 
Nej, det hade varit lite konstigt eftersom jag inte ens har körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste? 
HM, det var nog 7:ans Harry Potter bok.

54. Läser du dagstidningen? 
Jorå, iallafall det roliga i den. (horoskop, serier, tv-program, dagens fråga & ett citat)


55. Prenumerera du på någon veckotidning? 
naej :)

56. Dansar du i bilen? 
Alltid? :D

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 
ricksäffäm tror jag.-

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 
Min signatur ;) (måste ju träna tills jag blir känd, hoho)

59. När var du i kyrkan senast?
På gammelfarmors begravning <3

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hm, det är svårt. Många var bra, men  SO-fredrik var nog bäst! Tror jag.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 natt tror jag :p 

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? 
Kmr inte ihåg ;o



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0