wild world

Kvällen i fredags hos Sandra var allt annat än dålig. Super mysigt med alla mysiga bruttor :) puss på er !

Igår var vi hos Linnea. Först var det rätt lite folk och ja, inte så jätte kul. Men sen helt plötsligt (fattar inte hur det gick till) så kom myycket folk. Det blev i alla fall kul tillslut, även fast jag verkligen inte var på humör i början. Men mitt humör vände och det blev en riktigt lyckad kväll! Kvällen avslutades med varma mackor hos vickan med lite folk, det var gottt :p

Ikväll blir det bara myys. Otroligt skönt att vara ledig imorrn och på tisdag också :D

Nej nu ska jag gå och göra något annat.
Bella har förresten några bilder från igår, meeen jag vågar inte lägga ut dom för bella sa att dom var fula ;o haha!
PUSS
image42

Kommentarer
Postat av: sofia

Åhh! tycker du det :) Det kanske blir så :) Ändå kul det skulle vara! Soolong

2008-03-02 @ 19:06:40
URL: http://sofialaa.blogg.se
Postat av: ElaBella.pixbox.se

HEJSAN ALLA MÄNNISKOR NI KAN SE ALLA PINSAMMA BILDER PÅ ANNA NILSSON FRÅN LEAS FEST PÅ MIN PIXBOX! moahhahhahahah ;)

2008-03-02 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0