Familjen verru

Första praodagen har nåt sitt slut. Och det är vad man kan kalla mig också, slut alltså. Det var riktigtriktigt kul, men väldigt jobbigt samtidigt. Har fått göra en massa saker som hör till en restaurang, men orkar inte gå in på det nu.
Efter praoen tog jag bussen till stan, mötte burken och vi gick till örnen. Skulle prata med receptionisten, men hon slutade 16.00 (vi kom dit 16.01 typ) jaja, veru. så äre! 

Sen åkte vi hem & jag for till stallet, körde kinny med bella & linnea. NAJS! 
Nu ska jag göra en m och gå och lägga mig tidigt.
Hare gött du.
image87
för er som vill ha lite mer info om familjen verru
är det bara att gå in på www.burkisch.blogg.se! ;)


Kommentarer
Postat av: Lexi

Om du vill synas mer, bli medlem på:
www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=alexxxi

2008-05-12 @ 20:54:30
URL: http://alexxxi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0