laina

-godmorgon, har du sovit gott?
-godmorgon, jo det har jag väl.
-vilken tid kom du hem igår?
-jag vet inte, kanske vid ett eller två.
-okej, hade ni roligt då?
-jo... det var riktigt roligt faktiskt!

eh jaja..
dagen idag har i alla fall varit underbar. jag har suttit ute på altanen och solat, ätit glass, pratat med jeppe & målat tånaglarna (riktig sommarkänsla!) senare for jag & var med vickan linnea & bella, och vi har hoppat studsmatta och löst de stora världsproblemen. ikväll hoppas jag på att det blir stugmys i linneas stuga, annars får vi väl se vart livet bär.. höh, jaja. nu är valborgsmässoafton över iaf, vet inte om jag ska skratta eller gråta. haha, ha det fint!: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0