kräk

för er som vill veta kan jag ta och meddela att jag håller på att spy. det enda jag behöver säga är att jag älskar plättar och vi åt det till middag. ångrar mig alltid i efterhand när jag har ätit sådär mycket. min hjärna skriker: STOPP STOPP, SLUTA DÅ DET ÄR SOM GODAST!!! medan min kropp bara öser in mat i min stackars kropp. jag är chanslös helt enkelt. det suger.


ingen kan väl ha missat snön idag, riktigt mys.
tänkte bjuda på en bild från förra vinterns snöstorm, det var grejjer!
nå va säg ni? ska ja gå å skott litt snö från gårn? nä, he ä no fö jobbit. byebye


Kommentarer
Postat av: hannaf

hurru nå tror ja du måst skott litte snöa frånn gårn' och ta skogn' när du ändå e på G!

2008-11-24 @ 23:08:21
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0