skolfotografering

värsta fotograferingen

-man ser riktigt sur ut
-eller överdrivet glad
-man råkar blunda + har ett fånigt smile
-eller ännu värre, halvöppna ögon
-håret ser fett ut
-man får dubbelhaka
- eller bara att man ser allmänt tjock ut

ja kommer inte på något mer, men dessa punkter räcker nog gott & väl. ja jag har skolfoto imorgon och nej, jag har inte bestämt mina kläder. spela roll egentligen? men känns ändå lite viktigt trots att det inte är det, egentligen. bara jag inte blundar så är jag nöjd. eller slipper dubbelhakan eller det fettiga håret. nej okej, man blir nog aldrig nöjd med skolfotona. dom blir verkligen hemska. men jag kommer nog alltid ha kvar min kärlek till skolkatalogen,  hat-kärlek till katalogen helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0