woooaa

orientdressing, gick kanoners! (orienteringen alltså)
sen måste jag säga att frukt är så fruktansvärt gott. MMM, jag har blivit lite beroende nästan. men bara nästan.

nå va säg ni?
ska man börja skriva nödvändigt någon gång? det får bli en annan gång. verkligen. inte för att jag tror att en blogg någonsin kan bli nödvändig. det är lika att  hålla mig till det onödiga, mycket bättre så.

fick förresten en impuls i stallet för någon dag sen! då jag stod och mockade åt hästen så kröp det fram en spindel i spånet. jag tänkte inte och började böja mig ner för att försöka TA UPP spindeln. spindeln sprang iväg och då kom jag på mig själv att det hade varit ganska stört i huvudet att ta upp spindeln. jag är ju rädd för spindlar. det var iallafall knasigt och tur att ingen såg mig.

he va allt fö ida, hejdå mina kära vänner
(en söt bild som avslutning..)




Kommentarer
Postat av: bella

men HUH jag trodde först det var DEN spindeln på bilden som du skrev om:S:S fyfan om det hade varit det :P:P den var förjävla äcklig iaf:(

2008-10-09 @ 23:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0