horoskop

Fiskarna 19/2-20/3

Hösten för med sig vardag, långsiktiga planer och försiktiga beslut. Just nu händer det inte särskilt mycket och själv satsar du troligen mest på din karriär eller något annat världsligt. Känslostormar, passion och dramatik passar bättre en annan gång. Lågt tempo, många tankar.


sjukt att horoskop alltid stämmer så bra! alldeles för många tankar nu när hösten har kommit. det känns som att jag har glömt bort att tänka hela sommaren, och nu kommer alla tankar ikapp mig. bra eller dålig? ja det vet jag inte. linnea tycker det är dåligt eftersom jag aldrig lyssnar på vad hon säger, och det kan jag hålla med om. jag har blivit bra på att stänga av. det är faktiskt (om man nu får säga så) helt underbart!


okej, det här såg ju förjävligt ut.. hoppas höst-känslorna kmr snart!

Kommentarer
Postat av: Bellababy

trashen mot lea;) hahahaha (L)

2008-09-10 @ 19:22:50
Postat av: Simon

sanning...

2008-09-11 @ 23:28:04
URL: http://simonmaentylae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0