we all must go through it sometime

jag har ingen stark puls i min vänsta handled (eller kanske ingen alls, jag är inte riktigt säker) bara i högra. det får mig att börja tänka på en sak. tänk om jag skulle svimma eller liknande och behövde akut hjälp. någon hittar mig och testar på min vänsta handled om jag har någon puls, men eftersom jag har opererat bort den så kommer ju inte personen att känna någon puls. tänk om den tror jag är död då? 

men visst är det så att man alltid letar på halsen efter pulsen, och inte på den vänstra handleden?
hoppas det

nu låter det som att jag är jätterädd, men det kan jag ju kanske säga att, det är jag inte. det var bara en tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0