ungefärligt samtal vid matbord

mamma: ja jag har aldrig behövt visa leg på systemet
jag: jaha, oj.
pappa: ne inte ens då du var 16.
jag:  VAA? vadå?!
mamma: haha ja, jag köpte vin från systemet en gång då jag var 16.
jag: hahahahah.. (osv, osv, osv) du skojar?
mamma: nej, haha.. oj, det där kanske jag inte skulle ha berättat för dig
jag: hahahah
mamma: jag kommer ihåg att jag t o m satte en sjal på skallen för att jag skulle se lite tantigare ut, och oranget läppstift.
jag: hahah, men jag lovar dom på systemet fattade men dom lät dig köpa iallafall bara för att det var så fult!
mamma: nej, så fult var det faktiskt inte!
pappa: jag håller med dig anna
mamma: men jag tror inte att vi gick ut på krogen efter faktiskt
pappa: det tror jag nog visst att ni gjorde
mamma: ja kanske.. haha

..och vid det där laget hade jag ungefär dött av skratt!
(var tvungen att göra en liten update heeh)

Kommentarer
Postat av: sara

äjo, worth a shot ;o



peyz

2008-09-26 @ 09:54:13
URL: http://kirkhammett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0