hej på dig

snyggt, jag vet.

torsdagen var riktigt jävla kul, och fredagen var mest lång. inte lång för att jag mådde dåligt, utan lång för att jag var tvungen att sitta och vara trevlig med släktingar som jag aldrig träffat i hela mitt liv (nästan iallafall). jag tror ni vet vad jag menar, dagarna blir ganska långa då. långfredag fick hur som helst en verklighet i mina ögon. haha
ja nu kom jag på att jag inte har någonting som jag vill dela med mig av egentligen, så ska sluta skriva nu och se sandor slash ida istället. det är en fin film. hej ;-*

två bilder från torsdagen, resten är en hemlighet. he-he





Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan jag spyr.

2009-04-12 @ 23:32:25
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0