kul att min blogg innehåller mycket bilder

kul att jag känner mig bakis fast jag inte ens drack igår. undra då hur alla mina vänner som faktiskt drack känner sig. haha jag vill inte ens veta, men lär nog ändå få höra på måndag. fyra skoldagar kvar tills påsklov nu, can't wait!

som ni kanske märker så älskar jag att ha nedräkningar till olika saker. livet känns ännu mer värt att leva då. ni borde faktiskt prova. yesyes. hoppas förresten hanna kommer till skolan på måndag, det hade varit uppskattat. måste ju passa på att vara med alla i min klass så mycket som möjligt nu, om klassen splittras. men jag orkar inte ens tänka så. det kommer inte hända, för det finns inte i min värld. LED2B forever and ever!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0