smack

jag åt nyss tomtegröt (vilken vårkänlsa) och drack juice till. och nu sitter jag och borstar tänderna. jag känner mig som björn gustavsson, och denna gång var det inget positivt.

antar att det bara är blomsi som fattar, så jag ska sluta skriva om det där nu.

jag var i piteå igår med sandra & stina, väldans bra. vi åt på max och där hade dom en piteburgare som man kunde beställa. hahaha... tror säkert det smakar äckligt (hehe). men det är så jävla likt piteå. så stolta över sin skit stad!
jaja kvällen var kanon och nu måste jag spotta innan det börjar rinna ut tandkrämslödder.. överallt.

Kommentarer
Postat av: miss flower

jag fattar pözzzz!

2009-04-04 @ 03:36:42
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0