riktigt fräscha



jag har ju inte så mycket bilder här på bloggen, så jag tänkte lägga upp en bild. den här bilden är från i somras då vi var på klippan. ser ni hur stor gurkan är? det var det värsta jag sett. vickan ville inte att vi skulle köpa den, men vi andra envisades om att det ska vi visst. och vi vann såklart. men gurkan smakade inte så bra, det var mest kärnor. blä. gurkor ska vara små, då är dom som bäst. haha.... sen måste jag bara säga att jag var väldigt blond där.
JAG ÄLSKAR SOMMAREN! men våren är fin den med faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin gurka!

2009-04-06 @ 18:08:29
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: ana

tack, vad snäll du är!

2009-04-06 @ 19:57:49
Postat av: hahaha

Gurk metafor?

2009-04-15 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0