baby

Jag var barnvakt ikväll. Både barnet och jag sov, så det var inte speciellt anstängande. Jag hann dock med att titta på big brother och sex and the city. Och äta en hel ben & jerrys innan jag somnade. Folk brukar säga att dom mår illa av en halv burk B&J. Jag åt en hel. Jag mår illa. Och har gjort det dom senaste 3 timmarna. En fråga man kan ställa sig är varför jag är så trött? Jag sov mycket inatt. Sov på stranden. Sov då jag kom hem från stranden. Sov hela kvällen. Och är död nu, fortfarande. Kanske är det dags att börja träna. Dom brukar ju säga att man blir piggare av att röra på sig. In my ass, att man blir, säger jag. Men kanske värt ett försök. Idag tog jag mig så långt att jag faktiskt tog på mig träningskläderna, men råkade ändå somna innan jag hann fara ut och jogga. Typiskt.

Jag kommer uppvinglande från mitt rum alldeles nyvaken...
mamma: men...? är du hemma? Vi har ju redan ätit, vi trodde du var ute och joggade. Att du hade tagit en lång-tur.
jag: nej..... jag råkade somna..


Om det ändå vore så väl att jag hade tagit en lång joggingtur :-) Det var ett tag sen nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var du barnvakt åt? :)

2009-08-07 @ 13:57:50
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0