lill-lördag in my ass

Nu ska jag vara såhär fantastisk rolig och göra TVÅ olika listor. Bara för att det är så otroligt givande en kväll som denna..... Och ja, jag är uttråkad. Till tusen.


12 HAR DU:
* Ett förhållande: Nej
* En bästa vän: Ja det kan man säga
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
* Blivit kär vid första ögonkastet: jo, eller iallalfall förälskad
* Kysst någon och sedan ångrat dig: hm låt mig tänka.. JA
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Njae
* Några husdjur: Nej..
* Hamnat på polisstation: Nepp, men hade inte blivit förvånad om man säger så...

11 DAGENS:
* Klädsel: pappas stora gråa mjukisbyxor, min sov t-shirt & blå huvtröja.
* Hår: Fett och uppsatt i en snodd
* Låt: Hinder - lips of an angel
* Vill ha:  Choklad, som jag velat ha flera veckor nu.. typ
* Sjukaste: Jag själv. Jag är lite krasslig hihi
* Saknad: Ett falskleg till bella
* Köp: inget, nothing, nada
* Godis: du kan vara en godis
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: jaha, kul att jag ser bakis ut fast jag sovit 14 timmar

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: robert om han räknas. annars jennifer
* Husdjur: min kanin som hette mini-hopp ♥♥ typ världens sötaste, seriöst.
* Semester: minns icket
* Jobb: vet inte
* Köpta skiva: vet inte. säkert spice girls, smurfhits eller hits for kidz WOHO
* Piercing: öronen

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: vickan
* Personen som du ringde: vickan
*Personen du sa 'jag älskar dig' till: eh oj.... vet inte. JAG ÄR HEMSK.
* Bilfärd: när jag körde hem från boden igår
* Filmen du såg: fjorton suger (haha...)
* Gången du grät: pdol kanske? ha ha ha
* Måltiden: middagen vare

9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: jo tror det
* Våga hoppa bungyjump: ja
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar:  om att  jag skulle, haha!
* Kalla dig själv lycklig: ja
* Hellre ta bilden än vara med på den: nej typ inte, som den självupptagna människa som jag är.. huh?
* Kunna gråta över en kille: haha skulle jag aaaaldrig göra (a)
* Kunna gråta över en tjej:  japp
* Ljuga för någon: jo det också
* Kunna springa 50mil: inte idag iallafall

8 VAD:
* Gör du just nu: nja jag sitter på ett plan påväg till kina, själv?
* Ska du göra imorgon: VET INTE ALLS. sova tills jag blir pigg, iallafall.
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: först: det är synd om dig. gråt. efter ett tag när jag blivit less på mig själv: ge dig nu för fan, du har det bra.
* Har du med dig in på bion: godis, blue keld (ofta) och någon/några människor
* Är det för färg på dina byxor: jag vet inte vad det heter... skämmigt. sten..färgade?
* Är det för väder hos dig just nu: it's daaark as hell. can't seee
* Skulle du göra om du vann på lotto: skrika skratta hoppa. sen resa, & massvis till beroende på hur mycket det var.

7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: oftast inte
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: hm jo
* Luvtröjor: är grymma
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: jo, skulle kunna tänka mig en tatuering om den var fin
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: jag kan skriva huuur mycket som helst om det. men om inte någon är en idiot så gillar jag både tjejer och killar. men ingen idiotiskt tjej. idiotisk kille är lättare att ta. går inte att förklara. jag säger båda!

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: solnedgång. om jag ser soluppgången får jag oftast panik och känner att jag måste sova...
* Sommar eller vinter: vinter. jag älskar kylan, mörkret och all snö så jag kan köra skoter!! EEH.. nej sommar tack.
* Vilken ålder har varit bäst hittils: alla har varit rätt grymma på sitt sätt
* Sova på sida, mage eller rygg: sida, mage, rygg.


Tio senaste
1. Du kramade: Vickan
2. Gången du kramade någon: Igår
3. Du Kysste: En söt kille
4. Gången du kysste någon: I söndags
5. Du spenderade natten med: Samma söta kille, wohoooo
6. Gången du drack alkohol: Lördags
7.Drömmen du minns: Minns ingen på jätte länge :(
8. Pizzan du åt: Tror det var pizzan på söndagen efter lulekalaset. Inte speciellt god.
9. Maten du lagade: Minns inte det. Jag är en hemsk dotter.
10. Gången du flyttade: Har aldrig någonsin i hela mitt fantastiska liv flyttat. Bensbyn in my heart 

 

 

9 saker om ditt liv
1. Har du någonsin varit kär? Jo
2. Tror du på kärleken? Klart jag gör
3. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nja, jo. Det kan nog vara så.
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Njae
5. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? Nej
6. Har du någonsin älskar någon utan att tala om det för honom/henne? Nej. Jag börjar inte älska folk så fort. Men lite småförälskad har jag nog varit
7. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej, inte med rätt person.
8. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? faktiskt.. skit kul!
9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? eller ska jag gå förbi en gång till? hehe.. jo det gör jag väl. 



Tio saker: this or that

1. Kärlek eller pengar?
2.
Vin eller öl?
3. Dag eller natt?
4. Pussar eller kramar?
5. TV eller Internet?
6. Pepsi eller Cola?
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? just nu tackar jag JA till vad som helst...!
8. Färgfoto eller svartvita?
9. Telefonkontakt eller face to face?
10. Bilddagboken eller myspace?


Nio "har du nånsin"
1. Varit otrogen? Nej
2. Velat ta livet av dig? Nej
3. Gjort någonting du ångrar? Jo.. haha, men försöker att inte ångra allt för mycket. Jag lär mig ju så länge jag lever!
4. Hoppat bungy jump? Nej
5. Gjort slut med någon? Nej
6. Ätit en hel tårta? Nej men hade varit rätt gott ett tag iallafall. 
7. Önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Jo, men tagit tillbaka det ganska fort.
8. Gått på bio ensam? Nej. men varför inte egentligen?
9. Tyckt att världen suger? haha jepp jepp

Tio snabba
1. Saknar du någon just nu? Jo
2. Är du glad? Jajjemensam det är jag
3. Är du fundersam? Pyttelite kanske
4. Är du uttråkad? Jo, men blev just lite mindre uttråkad pga ett roligt sms
5. Är du tysk? med tanke på min utomordentliga tyska - så kanske
6. Är du italienare? litegrann
7. Är du fransk? Nej, men din mamma är :-)
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? japp mars plopp
9. Gillar du någon just nu? jag gillar massvis med människor!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0