stjärnor

Idag bjöd mamma mig på en tidning. Jag valde solo. Det som lockade mest med den tidningen var att man fick med en liten present. Jag minns när jag var mindre och hade varit på sjukhuset och opererat ut en knappnål från armen (lång historia...). Då for jag och mamma förbi kiosken här i byn (på den tiden då den var öppen) och jag  fick välja en tidning. Jag valde mumin, eftersom det var en fin present med i den tidningen. Jag läste inte en enda mening i den tidningen, utan tog bara ut presenten. Det var ungefär så jag kände mig idag. Skillnaden var väl att jag faktiskt läser den här tidningen, och tycker den var bra. Men jag undrar fortfarande när jag ska växa upp och sluta välja tidningar efter presenterna. Presenten var förresten två fina nagellack. Idag mår jag helt okej bra. Min helg har varit fantastisk. HEJDÅ MINA FINA.



Kommentarer
Postat av: Anonym

det var mycket jobb för den där bilden!

2009-08-30 @ 22:18:59
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0