hej underbara värld

Idag var jag ledig. Eller det var en väldigt väldigt väldigt stor överdrift. Jag hade inga lektioner snarare. Trots detta satt jag i datasalen mellan 8.15-16.30, med enbart en lunch på 20 minuter. Jag kan också tillägga att jag inte var inne på facebook en enda gång före klockan 16.00. Jag har även gjort bort två andra läxor nu när jag kom hem.

Vad vill jag säga med det här?
-Tro aldrig att du är ledig
-Det suger att vara effektiv
-Man får ont i ögonen av att stirra in i en dator hela dagen
-Man kan faktiskt bli klar med saker bara man anstränger sig
-Men det är jäääävligt tungt
-Flash suger


Jag kan fortfarande inte känna lugnet. Det finns 99 miljoner andra saker att göra, och när man äntligen tror att det är lugnt och man kanske är klar med de flesta uppgifterna, då kommer det fler. Det är bara att försöka se ljuset i tunneln, men även komma ihåg att ljuset i tunneln oftast är ett tåg.

Med detta sagt har jag ingenting mer att säga.
Och jag är inte riiiiktigt lika bitter som det verkar. smajl smajl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0