livet är slut, vill inte leva såhär, du var mitt allt du var hela min värld!!!!!! (hehe)

Sitter här och lyssnar på Fronda - Mitt rop på hjälp. Känner mig väldigt hjälplös. Ska göra historiaprovet imorgon. Det kommer inte att gå bra. Efter provet ska jag sluta upp med att vara så ångestfylld. När vi ändå är igång så byter jag nu låt till fonky fresh - du var mitt allt. Inte för att jag är sådär olyckligt 14-årskär, utan mer för att det ibland kan få vara skönt att få vara extra nere. Jag är faktiskt lite nere. Jag som inte ens brukar vara det. Nere har två betydelser för mig. Nere som i att vara deppig. Nere som i att vara kär. Säger inget mer.


Godnatt, smajl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0