trevligt

Jag gillar verkligen min mamma. Hon vill att jag ska vara hemma från skolan. Idag när jag sa att jag inte orkade gå till skolan så tyckte hon det var en bra idé. Vaknade av att vickan ringde och väckte mig klockan tolv. Hon hade visst också tagit en ledig dag idag. Vi tog en fika och löste lite världsproblem. Nu ska jag skriva klart en IOS rapport, sen ska jag hoppas på att jag kan somna inatt istället.


Idag har jag kommit på två saker
- ät inte av alla olika sorter som man har bakat när man fikar. Det resulterar i att man får väldigt ont i magen. 
- prata inte i telefon samtidigt som du ska koka ägg







Kommentarer
Postat av: elleeeey

anna, har du problem att göra två saker samtidigt, koka ägg och prata i telefon?;)

2009-12-07 @ 23:12:46
Postat av: anna

haha jo det är ju tydligt..... fyfan!

2009-12-07 @ 23:44:10
Postat av: plöm

give me kakorna, ok!?

2009-12-08 @ 00:49:13
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: anndndwwwqiiis

men ok. vill du att jag ska spy upp dom från min mage så varsego. ditt val!

2009-12-08 @ 00:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0