vccn

Jag åt en dammsugare nyss. Alltså inte en dammsugare som man städar huset med, utan den där kakan nivet. Jag fattar inte varför jag äter dom där kakorna. För jag tycker inte att dom är speciellt goda längre och jag börjar alltid må illa efteråt.

På tal om att må illa. Det var det värsta jag varit med om igår!!!!!
Mådde illa som ett svin (kul med tanke på vaccinet, hehe)
Tänk er att ni har:
- världens hemskaste magsjuka
- fördubblat med världens värsta baksmälla
- tredubblat med hur man mår när man har fått i sig alldeles för mycket sprit och bara vill spy.

Ungefär så. Då vet ni hur jag mådde igår. Det var hemskt. Har aldrig mått så dåligt kändes det som och det är inget skämt. Sen började hela världens snurra och jag blev väldigt yr. Benen vek sig under mig och jag var tvungen att sätta mig på toagolvet för att inte ramla ihop. Men den här känslan varade bara i 5 minuter kanske, sen gick det över. Typiskt nog så var det just dom 5 minuterna medan jag smorde in mig med BUS. Så om jag är fläckig någonstans på kroppen så vet ni varför, jag fick lite bråttom att hinna smörja på den där geggan innan jag föll ihop. haha!

Men nu mår jag som en prinsessa och jag är ledig. Så jag ska njuta lite av livet nu :-)


Jag just nu



Någonting jag aldrig kommer att bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0