döda lite svordomar

hora - prostiuterad kvinna
cp - en medfödd hjärnskada som leder till bl a rörelse- och talhinder
fitta - kvinnans könsorgan

SÅ NU VET DU, och jag. jag måste sluta använda dessa ord som svordomar. verkligen. jag fick motorstopp när jag övningskörde ganska nyss, och då blev jag så fruktansvärt less så jag skrek (utan att tänka på att pappa faktiskt satt bredvid mig): FITTAA!!! (pappa: ojojdå). egentligen hade jag lika gärna kunnat skrika: KVINNANS KÖNSORGAN! men det blir inte riktigt samma effekt. jag måste sluta säga fitta. jag vet. det är ingen svordom. och det är verkligen inte fint. jag måste sluta säga det innan jag börjar säga det utan att helt tänka på vem som är bredvid mig. jag tror min mormor hade blivit ganska förskräckt om jag sa det ordet när jag åker till henne i helgen. inte för att jag planerar att bli så sur, men man vet aldrig. när jag blir riktigt arg kan jag inte kontrollera det som kommer ut ut min mun, om man säger så. men sen är det lite svårt att sluta säga det också, för fredrik wikingssons favorit svordom är faktiskt fitthuvud. och jag har alltid velat vara som fredrik, för han är cool. på tal om fredrik wikingsson. han är snygg. jag är lite hemligt kär i honom. kanske just för att han har riktigt bra humor, är lång, brunhårig och gillar ordet fitthuvud. ett riktig dröm man, enligt mig. helt klart.


kolla bara hur han myser!
 

Kommentarer
Postat av: jompan

men anna, UHH han är ugly!



2009-02-22 @ 22:07:00
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: hanna

asså FILIP HAMMAR & FREDRIK WIKINGSSON heter dom faktiskt. bestäm dig nu kvinna.



enligt min åsikt är ingen av som snygg men det finns ju vissa med bra smak (jag) och dom med dålig smak (du).



Puss på stjärten.

Ps. jag har ännu inte fått in någon anmälning till ungdomarnas kyrkförening, skynda på med det där.



Må Gud vara med dig!

2009-02-23 @ 18:22:23
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Klasskamrat, den näst kortaste

Anna, du skulle passa med honom! Och Hanna..haha du verkar ju ha nå hjärnfel!

2009-02-23 @ 18:41:05
URL: http://taavostankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anna, du skulle passa med honom! Och Hanna..haha du verkar ju ha nå hjärnfel!

2009-02-23 @ 18:41:33
Postat av: L

Jag brukar säga fittnylle, det funkar =)

2009-02-28 @ 10:07:59
Postat av: ANNA herself

johanna: haha DU är ugly, inte fredrik :(

hanna: ha-ha

stina: jag håller med dig totalt, dina åsikter är så bra ibland :) hehe

L: haha, fittnylle funkar exakt lika bra som fitthuvud eller kukhuvud! bra jobbat



2009-03-01 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0