papipapipapichulo (ni vet låten va?)

pappa: här har du massa likörer och allt möjligt. varför dricker du inte upp dom?
mamma: men jag gillar inte så söta saker
pappa: ja.. det är väl därför du inte gillar mig
mamma: nej, dig älskar jag ju
jeppe: haha, så du kan inte vara så söt alltså pappa
pappa: tydligen inte
(ganska lång tystnad)
mamma: men mona tycker säkert du är söt!

mona= min farmor, alltså pappas mamma
ganska kul faktiskt


idag är det fredag
lurade jag er?
hoppas!
nemen det är ju bara måndag. och nu ska jag sova. det enda jag gör i mitt liv är att sova (känns det som) men jag blir aldrig piggare. jag är som en... björn. jag behöver säkert egentligen gå i ide men eftersom jag är en människa så är det inte tillåtet. synd trots allt. vi pratade i skolan om björnar förresten, föder de sina ungar i sömnen? jag borde ju egentligen veta detta, björnexpert som jag är, men jag har ingen aning. nästan värt att kolla upp.
G som i godnatt då.



Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahah, you got me..

2009-02-17 @ 10:23:16
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0