38.1

vickan har två kort på inpuls (gratis träning i 2 veckor) som ligger hemma hos henne. vi skulle börja träna, egentligen idag, men jag har blivit lite små sjuk. så jag skippar träningen och hoppas på att jag blir frisk snart så vi kan dra igång. konstant träningsvärk i 2 veckor ska det bli, känns rätt chill ändå.

alltid då jag verkligen har lust att träna blir det alltid något som är ivägen. för kallt, för halt, för slaskigt, jag blir sjuk osv.. men det är väl inställningen också kanske. men om man är sjuk ska man faktiskt inte träna.
 fast just nu känns det ändå som att jag är ämmad för att bli världens slöaste och världens tjockaste person. ja, det är trist då det händer. krya på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0