kokobeng

en sak jag har tänkt på, det är en sak jag läste i en tidning för väldigt länge sen. där stod det såhär (det var någon frågesida om träning)

"hej! jag läste din krönka förra veckan och där stod det att man kunde äta hur mycket frukt som helst. men har du inte tänkt på att frukt också innehåller kalorier precis som allting annat, och därför borde man inte kunna äta hur mycket som helst?"


jag blir så "!"¤%%&/ sur.
okej om man vill träna 
okej om man vill bli smalare

det är ju en sak om man avstår från godis, kakor osv ibland. men frukt? jag säger bara orkaaa..  det håller aldrig i längden. ät hur mycket frukt du vill lilla (eller stora?) människa! men om du äter typ... 10 liter äpplen och 20 liter annan frukt ska du kanske börja tänka till. inte för att jag tror att någon får i sig så mycket frukt men ni fattar vad jag menar.  jag ville bara säga att jag tyckte den där personer var väldigt idiotisk och jag måste lova mig själv att aldrig bli sådär äckligt jobbig med bantning.

förresten
så läste jag någonstans att en läsk har lika mycket kalorier som 2 äpplen.
ska man tolka det som att läsk har lite kalorier då, eller att äpplen har mycket?
rätt mysko ändå.
sen kan jag ju lägga till att jag inte dricker läsk (hallå, jag bantar ju? hehe) och äter äpplen istället.


tänkte bara att ni ville veta det, nu ska jag gå! tjingeling


en bild på min och linneas mest lyckade pose.

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag tror nämnligen att det heter 10 KILO äpplen och 20 KILO annan frunkt. Tänkt på det till nästa gång så blir det lättare att läsa för alla andra. Tack på förhand!



MVH Hanna Flemström

2009-01-10 @ 22:19:59
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: A

ha ha ditt lilla äckel

2009-01-15 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0